2012. április 18., szerda

Zóna edzés Enivel

Tudjátok néha tornázom is, na jó azért elég gyakran, és mostantól meg igyekszem még gyakrabban.

És régebben már írtam is, hogy szerintem nézzétek meg a Péntek Enikő oldalát. Mert tök jó, nagyon sok videó van fent és egyéb hasznos infók, amit ha futsz, ha fogysz, ha csaj vagy, ha pasi, bizony jól jön.

Na és most nem rég, konkrétan múlt héten Enikőnek elkészült a második dvdje. És ami külön plusz pont, hogy nem kell elbattyogni, vagy postán várni, hanem szépen pénzért letöltheted, szerintem ez ma már alap lenne mindenkinek és jól működhetne.

Szóval hétvégére már be is szereztem a dvd-t és tesztelés alá vetettem. Nekem tetszik.


Külön bemelegítés és nyújtás rész! Végre! Én ezt más torna videókról kifejezetten hiányolom, mert ha csak úgy bele csapunk a lábemelgetésbe, súlyzós kar edzésbe, simán meghúzhatjuk magunk, aztán nesze neked.
Mindkét rész kb. 5 perc, így bőven belefér, és jó hangulata is van, be és levezetésnek is kitűnő.

Az aktív részek:

Has+far - Zóna: 20-25 perc kb., így önmagában is jó lehet egy napi edzésnek és kemény, egészen kemény, de mindig mutatja Enikő hogy tudsz könnyíteni a feladaton. Váltva jön a popsid és a hasad, így mindig megéri kitartani, mert utána tudod kicsit pihentetni, de azért gyilkos és izzasztó. Egy polifoam kell hozzá semmi más. Persze a keményebbik fajtája, feldobhat egy lábsúlyt is. :)


Has+Kar intervall: Hát ez szintén 20 perc, és önmagában is teljesen jó, de ha utána dobod valamelyik erősítő szettet, aznapra hős leszel :) Itt 20mp kardió és 20 mp erősítő részek váltják egymást, köztük 10 mp pihivel. Én a végén már nagyon számoltam vissza :) De Enikő folyamatosan biztat, úgy se adja fel az ember. :)

Kardió intervall: Na én ezt vasárnapi második edzésnek hagytam, hú hát lihegtem rendesen a végére, na jó kb. 5 perc után. Nagyon jó kis gyakorlatok vannak benne, de kemények. Iszonyatosan felpörget, legalábbis nálam ez volt a hatása, hogy hiába csinált ki, utána rádobtam egy erősítő részt még.

Popsi + felsőtest - Zóna: Ugyancsak nem igényel súlyzót vagy más kiegészítőt, egy polfoam, aztán csók. Nyomhatod :) Hidd el bőven elég a saját súlyod :) A kardió után, meg a délelőtti edzés után, nekem a vége már komoly kihívás volt, de hát még sem adhatom fel. A már ismert gyakorlatok is kicsit megspékelve, megnehezítve.

Én azt mondom, próbáljátok ki ti is, szerintem nem fogjátok megbánni, a dvd-t itt tudjátok, megrendelni vagy letölteni.
Ha feliratkoztok Enikőhöz, havi edzéstervet is küldd nektek, szóval hajrá! Aztán számoljatok, majd be.

3 megjegyzés:

  1. Én áprilisban feliratkoztam az edzéstervre, tényleg elég gyilkosak! :-) A DVD-n a teljes gyakorlatokat végig csinálja, vagy úgy van, mint az oldalán, hogy megmutatja, és csinálj 20 mp-et belőle....? Mert nekem ez az egy bajom vele, hogy elindítom, megnézem, megállítom, csinálom, újra indítás, új gyakorlat..... Kicsit macera. Ezért gondolkodom a DVD-n én is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit!

      Ezért jó a dvd, mert itt tudod megállítás nélkül együtt csinálni Enikővel, nekem is ezért megváltás :) Szóval szerintem hajrá

      Törlés
    2. Szuper! Akkor indul is a rendelés, letöltés... :-)

      köszi, és majd megírom, hogy éltem túl.... :-D

      Törlés