2019. május 20., hétfő

OHP, Női futi és Bécs is vár


Csak egy kis beköszönő poszt, nem több.

Igyekszem szorgosan gyűjteni a kilométereket, bár sokszor komoly logisztikát igényel a beillesztése. A heti 4 jellemzően összejön, de van amikor az 5 is :) Mondjuk mikor igen, akkor kezdem magam nyeregbe érezni és akkor általában kártyavárként összeomlik a következő hét ...
Viszonylag sokszor futunk együtt Melivel, amit ezúton is köszönök, mert együtt könnyebb kilépni a komfortzónánkból :P





Pár hete rendezték meg az Óhegy parkban a 2 órás futást, ahol évről évre egyre több kilométer gyűjtenek közösen. Évek óta terveztem, de most végre el is jutottam. A parkban 1400 méteres rekortán van, aranyos kis szinttel. Mostanában nem mondhatni, hogy egy gyorsvonat lennék, így egy biztos 18 kilométert terveztem be, számolva a hullámvasutazással. :)
19.5 km lett a vége, jót is tett a lelkemnek az apró sikerélmény, mert csak így jutok előre, hogy mindent a mostani magamhoz viszonyítva értékelek.
A rendezvény nagyon tetszett, köszönet a szervezőknek és szerintem jövőre is jövünk!

Tegnap meg hol máshol lettünk volna, mint a női futógálán. Lányom azt kérdezte hogy hányadszor futok itt, de nem tudtam rájönni, mert csak vele már 4 x biztos futottam. Szeretem ezt a rendezvényt, mondjuk az örök kedvenc ebből a 2012-es kiadás volt, mikor konkrétan ránk szakadt az ég.

Idén az 5 kilométeren Dorcival indultunk, de nem együtt futottunk, mert ő jobban szeret külön menni. Viszont utána jót mulattunk a fűben, míg elkészült a megfelelő 'after' kép is. A futás jó élmény volt, de még mindig megtud lepni, hogy emberek mennyire nem tudják megtalálni a nagyjából megfelelő zónát sem, de a saját tempójukat sem. Jó meleg lett és a reggeli eső után a pára sem volt elhanyagolható, de most így nem zavart. Az órám okosan otthon hagytam, így fogalmam sem volt milyen tempóban megyek, viszont teljesen kifutni sem akartam magam a 10 előtt. Pont 6 perces lett. Jó az.


Dorcit, miután "kiszelfiztuk" és kicsit kipihentük magunk feltettem a villamosra, visszafelé meg azon gondolkoztam, hogy mennyire jó, hogy így bejön neki is ez a futás dolog. Gyereknapra például 'The Color Run' lett a kívánság, így jövőhéten ott nyomulunk.
Na, de vissza a Népligetbe :) Kisebb várakozás után megérkeztek drága Barátnőim, az Angyalok! A név onnan, hogy 2014-ben, majd 2015-ben is Angyali Bogyók néven futottuk körbe a Balatont. De igazán találó is, mert évek óta ott segítjük egymást ahol tudjuk, most például visszatérő futás volt Reninknek szülés után. Így egyen pólóban, végig mosolyogva és csacsogva, majd a célban kéz a kézben nyomtuk le a 10 kilométert, szerettem!


Ezek a futások amik olyan jól feltöltenek anélkül, hogy éppen milyen tempót és hol futok vagy javítottam-e egy régebbi eredményemen.
Jövő hétvégén újra Női futógála, csak éppen Bécsben! juhuuu
Ugyanis pár hete, gondoltam egyet és jelentkeztem a Nyúlcipőbolt által meghirdetett Anyáknapi nyereményjátékra. Én lepődtem meg a legjobban, mikor a közel 500 anyukából én lettem az egyik szerencsés. Szóval már csak 6-hatot kell aludni és megnézem magamnak Bécsben, hogy futnak a Lányok a 10 kilométeren!

Jaj és a hétvégén még egy szívemnek kedves esemény is volt, immáron 5. éve szervezi a Runberries a MiniBogyó futamot, ahol garantáltan kiakad a cukiságfaktormérő ;) Nézzétek:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése